If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Светлините са готови сега се включват само когато работи помпата.Само че както си и мислех релето се оказа друго това което съм оградил със синьо това е релето за помпата
Attached Files
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina
И аз ги въртях и суках, първоначално исках да са там, но ме достраша толкова близо до радиатора, а и изглеждаха все едно са едно цяло. После ги врътнах до халогените, ама пък по някакви си европийски "норми" трябвало да са по-нависоко та в крайна сметка ги лепнах под фаровете с двойно лепяща на 3М.
Ето как изглеждаха долу.
Като цяло консумацията ми падна може би с макс. около литър газ на 100км, което е цяло левче
И аз ги въртях и суках, първоначално исках да са там, но ме достраша толкова близо до радиатора, а и изглеждаха все едно са едно цяло. После ги врътнах до халогените, ама пък по някакви си европийски "норми" трябвало да са по-нависоко та в крайна сметка ги лепнах под фаровете с двойно лепяща на 3М.
Ето как изглеждаха долу.
Като цяло консумацията ми падна може би с макс. около литър газ на 100км, което е цяло левче
Sent from my XT1032 using Tapatalk
То разхода е едно на ръка,и слагаш някоя друга годинка горница към акумулаторчето и стават 2 в 1 , и рефлекторчета станаха 3 в 1, и алтернаторче , май бая неща се запазват.И всичко това за 20 лева лед светлинки и 2 часа играчка докато отгатнеш кое реле за какво е.Да допълня че ECU то следи и релетата,така че ако има някое да не бачка ще светне ламбата за двигателчето.
Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina
А мислим да откина сд-то и говорителите и да слушам от жисиема....начи още литър надоле.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Принципно има нещо вярно в цялата схема, на времето на жигулата бях сложил четири халогена и като ги светнех празния ход го докарвах със смукача, ма в случая чак литър ми се струва пресилено.За оптимален ефект едни дневни във фаровете независими от габаритите и консумацията на ток пада драстично, като сметнеш фарове, габарити предни и задни, крушки на номера една шепа ламби по уредите.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Разликата в разхода трудно се усеща по индивидуалния джоб, но в национален мащаб се изразява в милиони.
Другото положително от DRL, когато не светят габаритите е по-доброто възприятие през деня на стоп светлините от този, който потенциално иска да спре в багажника ти.
И аз ги въртях и суках, първоначално исках да са там, но ме достраша толкова близо до радиатора, а и изглеждаха все едно са едно цяло. После ги врътнах до халогените, ама пък по някакви си европийски "норми" трябвало да са по-нависоко та в крайна сметка ги лепнах под фаровете с двойно лепяща на 3М.
Ето как изглеждаха долу.
Като цяло консумацията ми падна може би с макс. около литър газ на 100км, което е цяло левче
Sent from my XT1032 using Tapatalk
колега, гледам 2015 си ги сложил.... горят ли често или още си с първите??
Смених ги първите, изкараха една година. Покритието им , по точно силикона пред диодите, прогоря от условията и едините се предадоха. Сега съм със същите и чакам да видя докога ще изкарат.
Comment